مقالات

راهنمای خرید لیفتراک

راهنمای خرید لیفتراک از صنعت لیفتراک نوین

راهنمای خرید لیفتراک

راهنمای خرید لیفتراک از اصلی‌ترین مواردی است که توصیه می‌شود افراد قبل از خرید لیفتراک آن را مطالعه نمایند. چرا که خرید لیفتراک سرمایه گذاری کوچکی نیست و نباید به آن بی‌توجهی نمود. همانطور که می‌دانید لیفتراک یکی از مهمترین ماشین آلات صنعتی در حوزه تجهیزات انبارداری می‌باشد و امروزه شاهد تولید انواع لیفتراک هستیم، از این رو از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که این دستگاه انواع مختلفی دارد باید در خرید آن دقت بسیاری داشت چرا که خرید لیفتراک نامناسب باعث به هدر رفتن بودجه و وقت می‌شود. به همین منظور صنعت لیفتراک نوین (slnovin) در مقاله راهنمای خرید لیفتراک به بررسی نکات مربوط به خرید لیفتراک می‌پردازیم، همچنین در نظر داشته باشید برای خرید لیفتراک از صنعت لیفتراک نوین میتوانید مشخصات و اطلاعات مورد نیاز خود را در فروشگاه ما ببینید .

تهیه لیستی از نیازمندی‌ها برای خرید لیفتراک

بار تا چه ارتفاعی باید بالا برده شود؟
لیفتراک در چه وسعتی استفاده می شود؟ انبار سربسته یا فضای آزاد؟
طول و عرض مسیر حرکت لیفتراک چقدر است؟
مدت زمان کارکرد لیفتراک، چند ساعت در طول یک روز است؟
تایرهای لیفتراک باید از چه نوع باشند؟
آیا برای کار با لیفتراک به الحاقیه ها و لوازم جانبی نیاز دارید؟
آیا به خدمات آموزشی اپراتور لیفتراک یا تعمیرات و بازرسی نیاز دارید؟

5 مورد از بزرگ ترین اشتباهات در خرید لیفتراک

هنگام خرید لیفتراک مناسب، اطلاعات زیادی وجود دارند که باید از آن ها آگاهی داشته باشید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید چرا کسی به شما در مورد اشتباهات خرید، هشدار نمی دهد یا شما را راهنمایی نمی کند؟! در این قسمت می توانید برخی از اشتباهات خریداران لیفتراک را مطالعه کنید.

1-خرید لیفتراک، تنها با توجه به قیمت: توجه به خرید لیفتراک با قیمت بسیار ارزان تر، بزرگ ترین اشتباه افراد مبتدی است. قبل از اینکه به قیمت توجه کنید باید عوامل دیگری را در نظر داشته باشید.

2-عدم کار با لیفتراک قبل از خرید: هر زمان که تصمیم گرفتید یک لیفتراک خریداری یا اجاره کنید، شرایط را باید به دقت بررسی نمایید. حتماً لازم است یک روز با لیفتراک کار کنید تا از عملکرد آن اطلاع پیدا کنید.

3-خرید نکردن از نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک: خرید لیفتراک را حتماً توسط مراکز نمایندگی معتبر فروش این دستگاه ها انجام دهید. در غیر این صورت، تمام خدمات پشتیبانی، سرویس لیفتراک یا تأمین قطعات را از دست می دهید و در نتیجه، هزینه های بیشتری باید بپردازید.

4-در نظر نگرفتن هزینه های کل لیفتراک: خرید لیفتراک، سرمایه گذاری در کسب و کار است اما در این راه باید هزینه ها از ابتدای راه تا هزینه های جانبی در نظر گرفته شوند.

5-عدم برنامه ریزی برای نگهداری از لیفتراک: داشتن یک برنامه دقیق و منظم در کار با لیفتراک، آموزش اپراتور، بازرسی و نگهداری، عامل مهم موفقیت در خرید لیفتراک به شمار می رود. این کار، طول عمر لیفتراک شما را افزایش می دهد و موجب ارتقای راندمان تولید و بهره وری شما خواهد شد.

راهنمای خرید لیفتراک بنزینی

لیفتراک های بنزینی دارای قدرت و توان زیادی هستند اما با توجه گران بودن قیمت سوخت آن نسبت به سایر مدل‌های لیفتراک، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

سرویس این ماشین بسیار ساده‌تر از مدل‌های دیگر لیفتراک است. به این صورت که تنها با تعویض فیلتر بنزین آن (با جنس مرغوب) می‌توان سیستم سوخت دستگاه را سرویس کرد.

لیفتراک دوگانه‌سوز

به دلیل قیمت‌گذاری و مناسب بودن برای استفاده در محیط‌های باز و بسته و راحتی کارکرد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

بی صدا بودن، ارزان بودن قطعات و آلایندگی کم از دیگر مزیت های این نوع از لیفتراک ها هستند.

موتور این لیفتراک‌ها مشتقی از همان موتور دوگانه‌سوز مورداستفاده در خودروها هستند که درنتیجه قطعات به‌راحتی در قیمت‌های مناسبی در دسترس هستند. همچنین در دماهای بالا عملکرد بهتری نسبت به لیفتراک‌های دیزلی دارد، سرعت جابجایی، میزان شتاب و سرعت بالابری زیاد لیفتراک دوگانه‌سوز از دیگر مزیت های آن به حساب می آید.

راهنمای خرید لیفتراک برقی

این مدل لیفتراک‌های بی‌صدا هستند و با توجه به وزن کمتر باتری اندازه کوچک‌تری دارند و بسیار روان‌تر حرکت می‌کنند.

هزینه شارژ باتری در تعرفه‌های ارزان کمتر از هزینه سوخت گاز و یا دیزل است.

لیفتراک‌های الکتریکی به‌طورکلی ساده‌تر از لیفتراک‌های موتور دیزل و گازسوز کار می‌کنند چون فقط یک پدال گاز و یک پدال ترمز دارند و دنده‌ای فارغ از اتومات یا دستی بودن ندارند.

هزینه‌های نگهداری و تعمیر و نگهداری لیفتراک‌های الکتریکی به میزان قابل‌توجهی کمتر از لیفتراک‌های دیزل و گازسوز است.

استاکر، کانتر بالانس، ریچتراک از انواع لیفتراک‌های برقی می‌باشند، لیفتراک هیبریدی، لیفتراک‌های نسل آینده از نوع سوخت ترکیبی یا همان هیبریدی می‌باشند .

و در پایان

راهنمای خرید لیفتراک و نکات خرید آن در شرایطی که تعدد لیفتراک ها و برند های موجود در بازار ممکن است در ابتدا شما را با چالشی جدی روبرو نماید به شما در انتخاب لیفتراک مناسب کمک می کند، همچنین در نظر داشته باشید میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تکنسین های صنعت لیفتراک نوین تماس بگیرید و با دریافت راهنمایی رایگان از تیم متخصص ما بهترین انتخاب را داشته باشید ، همچنین مشخصات لیتفراک ها چه نو و چه دسته دوم میتوانید از فروشگاه ما مشاهده کنید .

خرید لیفتراک، با توجه به انواع آن دربازار کاری تخصصی است. در قدم اول خرید لیفتراک متناسب با نوع فعالیت خود را انتخاب کنید. همچنین اطلاع داشتن از تجهیزات و ملزومات ضروری است.

انتخاب لیفتراک متناسب با نوع فعالیت شما بر اساس شرایطی نظیر استفاده از آن در فضای سربسته یا باز، وسعت محل کار، زمان کارکرد لیفتراک در روز و … است.

همچنین اطلاع از نحوه کار کردن با لیفتراک، در نظر گرفتن هزینه های کلی و جانبی، هزینه نگهداری خرید از برند مطمئن و معتبر توجه به خدمات پس از فروش از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کرد ، توجه داشته باشید حتما قبل از خرید لیفتراک اطلاعات کامل و جامعی از کار کردن آن دستگاه داشته باشید که بعد از خرید به مشکل نخورید.

ما در این مقاله راهنمای خرید لیفتراک سعی کردیم تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم همچنین میتوانید با تکنسین های ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 15